Will you run with this dream, or will you run alone

Usch idag har jag verkligen inte kännt mig helt på topp! Jag som kännt mig så glad och sprallig hela förra veckan, a jag känner mig fortfarande glad men kroppen har kännts jätte tung idag och jag har kännt mig allmänt konstig.. hoppas fan inte att ja håller på att bli sjuk igen!! Kan ju vara så att jag bara är trött också. Pappa pratar om vårtrötthet, men jag fattar ingenting? jag tycker alltis man får extra energi på våren när solen kommer och snön försvinner.. jaja efter jobbet idag så mötte jag iallafall Johanna på stan så vi fick catsha up lite! sen har jag bara legat hemma, somnade i soffan så lär väll inte kunan somna allt för tidigt ikväll.. smart!! unnade mig iallafall en god varmchoklad medans ja satt i soffan och mös med mammsen och pappsen♥
Hade på lite riven mörk choklad med hallonsmak på chokladen.. blev riktigt smarrigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0