om jag tar i för löst, har jag förlorat allt imorgon bitti

Alltså jag kan inte fatta att det redan är februari. Tiden går så himla fort, dont you think? Har jobbat på akropolis nu i ca en månad kan man säga, och jag är så himla glad att jag fixk det jobbet.. Börjar få ordning på mitt liv, här hemma och letar lägenhet för fullt. Åh vill bara flytta och ha en lägenhet att fixa och dona i :D Idag var jag iallafall hos Pine och åt tacos. Mumsigt värre, och man blir ju inte lite avundsjuk på att flytta när man ser hennes fina lägenhet, mitt i stan! Ochnu hade hon köpt stor ny säng med massa mysiga kuddar och filtar.. GAAAH jag vill också!!
el classico "jag äter taco bild" han dock ta en tugga innan.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0