now the pale morning sings of forgotten things

Gormorgon fina ni! Vädret strålar idag också, vilken underbar helg vi har haft va? Ska ut och gå en promenad nu snart och lapa åt mig massa solenergi, sen blir det jobb idag hela dagen. Igår så började jag inte först 5 så vi höll på att flyttade lite möbler, jag har bla kört över min soffa till lägenheten, snart är det dags!:) Igår körde jag iallafall på skinnjackan i det fina vädret, och det var jätte skönt!! Tills jag skulle hem vid 12 tiden inatt och det var minusgrader.. Fyfaan va ja frös då kan jag lova! Annars har jag inte gjort så mycket mer i helgen, after worken i fredags var najs, och sååå gott med vin!!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0