It's hard to forget someone who gave you so much to remember

Gormorgon! Ska strax åka iväg till jobbet, jobar heldag idag med, men ska hinna med en promenad med syrran under mellantimmarna. Idag ställde jag kl tidigt för att gå upp och träna men när jag vaknar inser jag att jag knappt har nå batteri på mobilen och satte den på laddning ett tag och viips så hade jag somnat om igen.. hehe det betydde sovmorgon för mig och en lugn och skön morgon! Brännde mig dock tungan på teet imorse så det gör ont! hejs svejs

P.S nu i efterhand kom jag på att jag inte alls behövde ha en laddad mobil till gymmet, för det finns laddare i motionsmaskinerna... faaaaail! D.S
Hemagjord musli med hallon, blåbär, banan och vanilj yougurt..
kan det bli godare?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0