GAME ON

Haha vet ni vad jag precis har gjort? jag har skrivit på för att spela med Kungsör resten av säsongen! Fick ju verkligen upp ögonen för innebandy susta matchen nu och nu fick jag möjlighet att spela med kungsör så why not! inte nog med att jag jobbar 50-55 h i veckan nu ska ja ha tid med tröningar och matcher.. men jag gillart.. vad är vila och ta det lugnt liksom? aldrig hört talas om:)
Var och tränade med dom nu på kvällen iallafall och allt var jätte kul, och kändes bra! Så nu jävlar är det bara damma av klubban på riktigt och försöka sig på några matcher! wehoo vad kul.. Men nu är det jobba som gäller.. a eller inte nu, nu! utan imorgon och 2 heldagar väntar.. Sov gottt=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0