Even in the best of days Love will be hard and hearts will be faking

Godmorgon, idag mår jag mycket bättre, vaknade av mig själv nån timme innan kl ringde som vanligt.. igår måste jag bara ha vart allmänt trött! Idag står jobb på schemat sen ska ja iväg och gymma lite innan innebandy träningen ikväll.. Kul!! Ska ja kanske vara med på min första match ihelgen också? Imorse till fruksit testade jag iallafall en ny smoothie, kaffesmoothie och den blev faktiskt himla god! Till den behöver du 1 dl starkt kaffe 1 dl mjölk och 1 banan, smaka av med farinsocker om så önskas!! Ha en bra dag alla :)
Jag råkade ha min i mixern liiite för länge så det är bara skum i glaset här!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0