en gång i phuket

Hej, hoppas alla har haft en bra helg! Min har iallafall varit toppen bra:) I fredags jobbade jag ju på akropolis, lördag jobbade jag dag på olearys sen var det bara hem till syrran och fixa sig för kvällen bravader. Ost och vin och spel i massor bestodvåran förfest av sen bar det av mot harrys, huu rkul kväll som hällst. På söndagen unnade jag mig ännu en brunch på kaka, den är ju baar för underbar! Och på kvällen var jag på bio. En gång i phuket.. sån jäva rolig film! Tror jag skrattade mest hela tiden, haha sen den!! Helgen slutade mindre bra med världens magknip och jag låg och grät blandades med frös och kallsvettnig tills jag väll lyckades somna, nu mår den bra igen och jag ska snart kila iväg till jobbet, jobbar heldag idag så jag missarn innebandyn ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0