chocolate lover


Alltså hur i hellvete är det ens möjligt att jag, största suckern för choklad ( och lakrits ) kan ha missat marabous limeted edition BLACK!!!? Den här måste införskaffas och provsmakas inom kort, men det för bli när det inte känns som 1000 nålar i halsen när ja sväljer. Efter att jag blivit mer känslig mot mjölk och äter nu i princip bara laktosfria prudukter blir det inte så att jag går och kollar åt godishyllan längre.. Men om jag mår bra på söndag ska ja noh unna mig lite choklad ändå!!!:) men köper nog en vanlig choklad kaka med isåfall om denna inte skulle va så god, jag älskar choklad och jag älskar lakrits.. men tillsammans vet ja fan? :P

Kommentarer
Postat av: Malkuth

DEN ÄR SÅ JÄVLA GOD :D

2012-02-17 @ 19:03:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0