alla ♥ dag

jahapp så var yttligare en alla hjärtans dag över.. och återigen stod jag utan en valentine.. ne men jag är inte alls bitter eller så, tycker det har vart jätte kul att jobba hela dagen och se hur äckligt kära alla är.. ok dom är kanske inte äckliga men ni fattar grejjen, det är ju liksom kul när det går bra för andra!
Hur som hällst så kunde min dag inte börja sämre, ställt kl på kvart över 7 för träning.. men vaknar upp med världens halsont.. saaaay what?? inte nu igen.. Så har proppat ipren hela dagen för att orka med mitt 12 timmars pass med massa turturduvor! sen snöstorm när jag ska hem.. men vad finner jag inte då på min säng.. ETT PAKET!  från min mamma och pappa.. Åhh vad jag älskar dom och det gjorde faktiskt min dag! Tack fina mami och papi♥ ni är bara så himla bäst!! I paketet låg förövrigt en fin hjärt ljusstake och en biobiljett. Nu kan jag iallafall somna glad :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0