where will i be one year from now?

Många tankar och funderingar som snurrar runt i mitt huvud, och dagar som denna då jag är ledig så tänker man liksom ännu mer! Som idag kollade jag tillbaka i arkivet på bloggen, vad gjorde jag för 2 år sen / 1 år sen precis idag? Och frågan är vad kommer jag om ett år att göra... För 2 år sen satt jag och taggade för att gå ut och åka skidor, och för 1 år sen skulle jag precis iväg och träna.. Idag sitter jag här, har vart ute och gått min promenad, men någon mer träning blir det inte då jag bara vill bli friiiiisk! Så en sak är iallafall klar, att jag förmodligen kommer ha träning inräknat i den här dagen om ett år också.. då det är något som jag valt att inte leva utan.. Nej nu är det nogpladdrat för mig jag har massa saker att göra idag innan jag börjar jobba kl 5! Sen imorgon är jag hel-ledig.. det vankas myshelg med världens bästa familj, och finfrämmande från sthlm ♡
 
just nu
Ett år sen: brun och glad tjej som ska iväg och träna!!
Två år sen: taggad för att åka skidor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0