ser du stjärnan i det blå?

Godmorgon, strosar runt här hemma i min nya fleece tröjja som jag köpte igår, köpte även ett par fleece vantar och fårskinnssula till mina uggs! Laddar på mig mer och mer för att överleva denna vintern! Jag tackar gudarna att jag köpte tröjan igår ( eller typ mig själv ) För när alla gäster gått på resturangen så satte jag på mig den när jag stängde, så jävla skönt hade liksom frusit hela dagen då! Dagens planer är att försöka ta sig till gymmet, jag är inte frisk än men eftersom jag inte vill ge mig ut på någon pw i detta väder så tar jag den där istället! Och satsar på lite lättare styrka. Sen ikväll så ska jag på 50 års kalas! Ha en fin dag i snö-ovädret!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0