Maybe the star that shined before Will shine once more

Ledig dag innebär ingen lugn och ro! Men har haft en heldag med mamma idag kan man säga, vilket har vart väldigt mysigt.. först kom hon hit imorse på frukost sen åkte hon iväg på annat och jag passade på att gå ut och gå sen kom hon tillbaka och vi har flänkt runt överallt känns det som. Sedan så följde jag med hem och blev bjuden på mat. Tog även med lite saker hem så jag överlever vintern.. jackor, skor och mössor!! Så förutom att nästan ha eldat upp mitt hem idag, blivit utelåst och frusit arslet av mig så har min dag vart super mysig. Fler sånna här dagar tack  ♥
 
Fika hemma hos mamma och pappa med tända ljus och raggisar
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0