I'm not a child But my heart still can dream

Nu har jag spenderat lite välbehövlig mys-tid med min kära farmor och farfar. Man borde träffa sina nära och kära oftare än vad man faktiskt gör, för dom ger en alltid den där lilla extra energin som man ibland behöver! Vi åkte ut till vilsta iallafall och gick en liten promenad i det fina vintervädret, sen åt vi lunch på sporthotellet där ute! Super- trevligt och himla mysigt ställe faktiskt. Och söta farmor och farfar bjöd mig, och jag som tänkt att bjuda dom!! Haha så de kan gå, nu fixar jag och donar lite här hemma innan jag ska jobba ikväll, går in på mina sista pass med julbord denna vecka! pepp pepp snart jul!:D och efter jul och nyår kommer endel förändringar.. 
 
Fina farmor och farfar ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0