i pick you up when you are down

Ibland måste man bara stanna upp och känna efter. Som att fotografera ens liv så att man lätt kan gå tillbaka och se hur man hade det då.. Det gjorde jag idag när jag var ute och gick, så att jag om ett tag, ett halvår eller så kan gå tillbaka till den här dagen, den här stunden i mitt liv och se vad som har ändrats, jämföra, och analysera. Låter kanske väldigt överkurs, men jag tror att det är viktigt att man då och då försöker att just stanna upp, känna efter och se vad man har! Och i dagsläget så skulle jag nog inte kunnat ha det bättre, med så många folk omkring mig som jag tycker om så mycket.. och trivs med! Nog pladdrat för mig, nu ska jag ner och jobba lite julbord igen! ha en trevlig helg alla!:)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0