Everytime I close my eyes It's like a dark paradise

Alltså vädret?? Vad händer? är världen påväg att gå under eller? Day after tommorow typ! Kändes som det idag när jag gick till gymmet iallafall.. trodde verkligen inte att jag skulle komma fram! Kändes som hur mycket jag än gick och gick så kom jag inte frammåt! Ni vet som när man drömmer att man springer och springer men man kommer ingenstans? Väl på gymmet iallafall var det skönt, och jag fick min pw, gick först raskt i 30 min sen trappade upp med uppförbacke i 30 min, sen lite styrka på det! Skönt.. men lugnt! 
tillbaka på gymmet efter 3 veckor.. kärlek om något!
 
Hemvägen var kämpig med, men stannade till på stan och shoppade lite till mig själv så det kändes lite bättre! Tog jordens bad när jag kom hem, kan inte minnas senast jag badade? Nog var det längesen för jag var helt svimfärdig när jag badat klart! 
på stan införskaffade jag mig bla. en skön badkudde!
 
Sen iväg på 50 års firande och det var trevligt, nu sitter jag i sängen och dricker en kopp te och ska snart sova. Ny dag imorgon, får vi se fall ovädret är kvar eller fall man kan ta sig ut imorgon utan att blåsa bort! 


Jag ikväll, nya byxor och ny t-shirt :)
Sov gott alla 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0