Count on me through life's changes

Idag så har jag haft en riktig Pappa dag! Det vill säga, umgåtts massa med min pappa. Bla har vi strosat runt i vilsta och käkat lunch tillsammans..Sånt gör man inte speciellt ofta, så därför blir tillfällen som sånna här så speciella. Och man behöver verkligen sånna här stunder ibland då man umgås med sånna som ligger en närmast om hjärtat och som man vet finns där för en i alla lägen. Så detta inlägg blir tillängnat både min mamma och pappa ( och mina andra nära och kära ) för allt ni gjort för mig och allt ni gör för mig! Utan er vet jag inte vad jag hade gjort och i detta nu är jag så oerhört tacksam för att jag har er ♥
En bild från i somras då jag käkade lunch med mammsen och pappsen på stan, ni är bäst ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0