Änglarna ger oss hopp & tro

Om det är nått jag fått dille på just nu ( förutom allt som har med jul att göra ) så är det änglar! Änglar, änglar änglar jag kan inte få nog!! dom är så fina och söta. Mina senaste inköp var 2 skålar från hemtex, och en matchande duk! Kan passa på att tipsa om att hemtex har massa fina julgrejer och det mesta ta 2 betala för 1! Bjöd hur som hällst mamma på gröt imorse i dessa fina tallrikar! Nu har jag precis kommit hem från jobbet och ska kolla dagens julkalender sen sova, 3dje dagen i rad som jag går kl 7.. sova vad är det när man är ledig liksom? Imorgon är det iallafall tvättstugan som gäller och lite annat fix och stök här hemma! Godnatt :)
 
Visst är det fint med änglar :D?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0