you're amazing,
just the way you are

Jag har haft en helt fantastisk dag med mina fina föräldrar! Så kul att träffa dom igen, dom var jätte bruna dom asen men jag älskar dom ändå.. Först fikade vi hos mig, pappa hade namnsdag och mamma har imorgon ( och jag hihi ) så ja bjöd på äppelkaka, sen var vi ute och gick en sväng, efter det åkte vi ner på stan och dom bjöd mig på lunch.. tusen tack! Och sen blev ju bara vädret så underbart så vi satte oss på ett cafe i solen och jag tog en kaffe och dom drack öl, åh vad jag önskade att jag inte skulle jobba då på kvällen så ja kunde ta en öl med med!! Men icke.. var bara att ta sig till jobbet, och där var det ju också kul som vanligt förutom min jävla mage igen som vägrar samarbeta.. det är det ända dåliga med dagen.. min piss mage som fuckar sig rätt som det är.. så nu ligger jag i sängen med magont och ska försöka somna.. jobb hela dagen imorgon och söndag..
Hoppas alla får en toppen helg.. och att ni haft en lika bra dag som jag, bortsett från min dumma mage!!:)
 
Fina mamie och papie på cafe kaka♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0