you can't stop me no-o-o

Vaknade av att regnet smattrade på rutan, slängde täcket över huvudet och försökte somna om, gick lite halv bra vaknar upp en stund senare hör att det har slutat regna och ser att det börjar ljusna upp, äh vafan jag slänger på mig lite kläder och går ut och går då! Och v vad möts jag av? höstkyla! Luften är verkligen sval och sådär fuktigt rå. Gick en liten runda och andades in frisk och skön luft, faktiskt rätt skönt efter den här sommarens kvava lite äckliga luft, men ändå lite ledsamt att man nu känner att hösten är påväg, och att sommaren ( vilken sommar ) börjar gå mot sitt slut. Efter min morgonpromenad i höst-anda så var jag så jävla sugen på gröt till frukost.. så det fick det bli! Nu ska ja kila iväg mot jobbet och får vi se fall folk trotsar vädret idag og och sätter sig ute..? tror fan inte det!! Ha en bra dag !:)
 
Haha wtf bilden hoppade snett när ja la in den på datron, och jag hinner inte ändra det.. 

Kommentarer
Postat av: Turid

Så skönt med morgonprommis:-)

Svar: Ja, kan vara det bästa på morgonen! Helt klart :)
Sanna Eriksson

2012-08-24 @ 09:35:05
URL: http://travelandfashion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0