will you leave a light on for me?

I total brist på fantasi gällande mat, och noll matlust ( hoppas min mage ger sig snart ) så ringde jag till mamma imorse och bjöd in mig själv på kvällsmat! Något utav det bästa jag gjort på länge faktsikt.. för det var supergott, och trevligt sålklart.. tur att jag har dom, kära mamsen och papsen! Dom bjöd iallafall på grekisk kyckling, och den levererade som vanligt. Jag och mamma gick ut och gick efter maten, och såklart så skullede ju börja regna precis då! Sen fikade vi när vi kom tillbaka och så cyklade jag hem igen.. och guess what det började regna IGEN! Så jag var rätt frusen när ja kom hem.. känns ju fan som hösten redan är här!? Men aj tog en kopp te och kurade ner mig i sängen! Ska läsa lite nu innan jag somnar.. sen jobb hela dagen imorgon!! ha det göttttt
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh va gott de ser ut!!
Du kanske kan minnas ingredienserna? :D
Älskar dina mattips

Svar: Absolut! Kyckling fetaost grädde basilika salt och peppar och oliver! Superenkelt :)
Sanna Eriksson

2012-08-23 @ 09:18:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0