Someone has taken your heart Too far from home

Hej, Vilken dag jag hade igår! Efter min sega morgon dårå, mötte upp Angelica på stan, vi mös omkring lite, och vilket väder det blev!! så vi gick och njöt lite i solen. Sen kom tjejerna hem till mig och vi satt och drack lite på balkongen innan vi gick iväg till åbryggan och njöt av en utomordentlig tacobuffe.. och mitt favvo vin! Jag hade en toppen kväll och det var sjukt trevligt att träffa jobbarkompisarna i annat syfte än bara jobb också.. Det blev sent inatt då vi bjöd in oss själva på en annan personalfest! det bjöds på drickspel och limbo(!) haha japp ni kan ju gissa hur mina knän ser ut idag.. Nu ska ja strax kila iväg till jobbet, jobbar lunch på akro idag sen ikväll får jag se vad som händer:) Tjing
 
Hade på mig min nya jacka från hm igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0