Mirabelle

Godmorgon, idag sov jag ut.. a inte såhär länge då, kan absolut inte ligga kvar i sängen till mer än 9! Men jag avnjöt en lång och skön frukost.. Använde min juice-press som jag fick med mig hem från farmor och farfar sist för första gången. Jag älskar färskpressad apelsinjuice! Det är ju en väldigt old school maskin jag fått med mig hem, ser väll ut som att den är hämtad från typ 80- talet.. om inte annat så ser man det på kartongen den kom i. och namnet.. Mirabelle! haha vem fan döper en juicepress till det? Jaja hur som hällst, idag är jag ledig och jag får se vad jag hittar på. Har faktiskt ingenting riktigt planerat utan tar dagen som den kommer.. say what.. kom det där precis ut ur min mun? Jajamän, jag ska sluta planera allt till punkt och pricka och försöka koppla av mer.. i need it!
 
 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0