I’m only human if you cut me I start bleeding

Man kan ju säga att jag somnade med ett leende på läpparna igår, och vaknade även upp med ett! Det här med cirkus var en riktigt bra ide tycker jag! Om det nu var anedningen till att jag vaknade upp såhär, det kan ju även vara för att jag jobbar lunch idag sen ikväll ska jag ut och äta med min fina Angelica på Grappa. Hon fick det i present av mig när hon fyllde ( för typ 100 år sen ) och nu har vi äntligen fått tummen ur! Så jag har en bra dag framför mig helt enkelt!:) Ha det bäst!
 
Jag fick tom sol på mig imorse

Kommentarer
Postat av: Pauline None

Hoppas du haft en fin dag ❤ följ gärna mitt lilla liv i Los Angeles

2012-08-31 @ 23:49:39
URL: http://paulineart.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0