i got so mush love to give

Hula banula vad vi haft att göra idag på jobbet!! Tror nog fan att jag sprungit 10 mil sammanlagt eller något, och typ inte suttit nått på hela dagen. Men det har vart kul, faktiskt! Dagen började ju mindre bra då ja först tidigt imorse vaknar upp med världens sendrag i vaden, jo man tackar! lyckas inte somna om direkt efter det, sen har jag sovit oroligt som fan.. drömst mardrömmar om jobbet typ.. eller ni vet när man drömmer att det typ är kaos på ens jobb och man springer och springer och springer men man hinner inte med nått.. och man har inte koll på nått och allt blir fel.. Som pricken över i:t så drömmer jag att mamma och pappa är på resturangen i detta då och totalsågar mig, och säger vilken dålig servitris jag är. Det var hemskt, så den här drömmen fick mig alltså att känna mig stressad idag när jag kom till jobbet, och nog blev det mycket att göra.. men jag var inte lika lost som i drömmen iallafall.. Tack gode gud!!
Jag vet inte vad det är som gör att jag blir så påverkad av mina drömmar, eller varför ja drömmer sånt som jag gör om jobbet vissa stunder.. tror det kan ha att göra med att jag tog ett ( ok det var 2 ) glas vin efter jobbet igår, och jag är så rädd att försvova mig när jag druckit att jag inte kan sova ordentligt.. as jobbigt! Påtal om vin så har jag läst att rekomenderat intag av rödvin är 1-2 glas OM DAGEN!! ska tydligen vara bra för kroppen, så de är ju bara att lyssna och görat! Inget mig emot.. skippade dock rödvinet idag då jag var sjukt trött.. haha men annars så kan jag lätt ta mig nått glas om dagen!! Men dom som känner mig vet också att jag har lite svårt för att bara ta ett... men man fick ju ta 2 också om man ville ;)
 
jag hjärta vin..
här i norge med ett glas vitt dock!! men föredrar nog faktiskt rött före vitt, just nu!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0