I feel so close to you right now

Godkväll! Jag har tagit mig igenom dagen, åkte och jobbade gick relativt bra.. bara det att jag känner mig så orkeslös..och det är jag absolut inte vad vid, jag brukar alltid skutta omkring och sväva på moln hela tiden typ.. Så efter jobbet var det bara åka hem och försöka sysselsätta mig med nått inte alltöfr ansträngamde, och det fick bli en ny omgång knäckebröd. Denna gången testade jag även de andra fröknäckena jag pratade om, och OM dom var goda!!! Jag kommer nog aldrig mer köpa knäckebröd efter de här för just nu är jag i knäckebrödshimlen med alla mina hemmagjorda!
( haha fast jag lär ju tröttna på dom med som allt annat )
Bjöd iallafall över syrran på kvällsmat / fika nu på kvälllen då ja bjöd på mina nybakta knäckisar. Serverade dom bla med ägg, kalkon, avokado, grönsaker och såklart örtsalt! Man kan säga att vi tjuvstartade hösten lite med att mysa i soffan med nybakt bröd och te med regnet smattrandes utanför och massa tända ljus! Mysig kväll helt enkelt, min syster hon är bra hon! Och imorgon kommer mamie och papie hem också! LYCKA!
 
PS. haha hann inte ta bild på allt innan vi åt, så fick bli en efterbild istället. DS
 
PUSS OCH GODNATT

Kommentarer
Postat av: Kimberly

Ingen fara! Det ska jag göra. Har skrivit det på en lapp så jag kommer ihåg det! :) Kram

2012-08-07 @ 23:14:18
URL: http://bykimberly.blogg.se
Postat av: p a u l i n e ♥ [palosfoto.blogg.se]

SVAR: Ja visst är de fina, love them!

Är precis som du, jag älskar att gå runt & titta på alla färgglada bikinisar och sen kan jag knappt lämna affären utan någon av dom med mig hem haha :) Tack så jättemycket, hoppas du får en bra kväll! kram

2012-08-09 @ 19:31:26
URL: http://palosfoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0