I can only imagine What it’d be like

Ok för att sammanfatta vädret idag så har det : Vart varmt som tusan, åskat som fan, ännu en värmebölja och dessutom regn från helvetet! Vad hände där liksom? Var förövrigt ute och gick då åskan kom, men jag dunkade ju musik för fullt i öronen så jag hörde inget, såg bara förjävla mörka moln och insåg att det kan nog vara risk för åska.. Ajjdå! men så jag höjde volymen ännu mer! När mamma sen ringde och sa hörde du åskan så svarar jag nej vadå åskar det? Just i detta ögonblick kommer muller och och skriker att jag måste lägga på och stoppar i musik i öronen fort sam fan igen! Det man inte vet lider man inte av liksom!! Sen så var jag på stan när regnet från helvetet kom.. mycket passande, sen lyckades jag väll vara inne mestadels då det var varmt som fan.. nu är det dags för jobb =)
 
Tog på mig påtok för mycket kläder när ja gick ut och gick så riktigt varmt blev det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0