coconut oil

Fredag Finally! Den här veckan har jag legat en dag före hela veckan känns det som, i onsdags var jag bombsäker att det var torsdag etc.. Känns skönt att fredag äntligen är här och jag har en helg med jobb framför mig. Och inte vilken helg som hällst, utan löningshelg vilket betyder att vi förmodligen har lite mer att göra på jobbet än vad vi haft den senaste tiden.. Me like! Jag bara måste tipsa om min nya drog! haha alltid jag tipsar om saker hit och dit.. men kokosolja med smak ( av kokos såklart ) Att jag inte använt denna produkt tidigare, jag har den i kaffet på morgonen istället för mjölk, tar mitt maskinkaffe häller i en behållare häller i 2 matskedar kokosolja och mixar med stavmixer, häller sen i ett stort glas och voila så har jag en svingod kopp kaffe! As gott verkligen! Och kokosolja är även väldigt bra för kroppen! Tänt var det här!!!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0