cirkus brazil jack

Hey, vet ni vad jag har gjort ikväll?? Jag har vart på cirkus!! Haha kan inte minnas sist ja va på cirkus jag måste ha vart typ as liten, och nu kände jag mig som ett barn igen! Satt med världens leende på läpparna och klappade händerna så ja kommer ha ont i armarna imorgon! Att man inte går på cirkus oftare? Hur som hällst så kom det in några igår på resturangen när jag jobbade, det visade sig att dom var från cirkusen som jag inte ens visste var i stan.. Men dom bjöd iallafall in mig, så himla gulliga fick första parkett och grejer!:D Jag tog med mig Nathaly från jobbet och hennes son och vi har haft en jätte mysig kväll.
Tack cirkus folket och tack Nathaly för en trevlig kväll! ♥
 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0