are you talkin' to me??

hej, jobbat 2 heldagar i rad nu, plus att jag är halv krasslig så har inte haft nån tid att skriva något här.. inte haft nå spännande att skriva om för den delen häller..
Mamma och pappa kom ju hem igår och imorogn får jag träffa dom.. glad tjej!
Syrran var här på frukost imorse..  as usual!
och annars har jag bara jobbat..  ovanligt?
På tal im något helt annat så tycker jag att det är så roligt med bilder som bara är såhär ruskigt fula, som man bara skrattar åt för att dom är så fula! Ni vet dom där då man undrar vad hände där?? Och vad var det i min utveckling som gick fel?? Jag har några sånna bilder från Norge som ja tänkte så snällt dela med mig av, man visar sällan den sidan av sig själv såhär på bloggen.. Men det är ju jag på bilden och så jag ser ut så why not.. bara lite mer oberedd!! Haha shooot jag dööör ialalfall av skratt!!
 
if u mess with me.....
 
ok... vad hände här?
 
What up??
 
Sen har vi ju den här jävla tummen som kommer upp förjämnan.. Oj shit nu tar vi bild, vad ska jag göra... snabbt snabbt snabbt.. äh fan.... jag tar bonntummen!
 
Haha och tro mig det finns en miljon sånna här bilder från ett lite mer oattraktivt jag.. Och jag kommer nog inte lägga upp dom så vidare ofta jag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0