well i guess sometimes i wish you were a little more predictable that i could read you just like a book

Glad påsk på er alla! Hur är läget? Kunde inte ha bättre påskväder, så tråkigt att jag jobbar hela dagen och missar påskmiddagen hos farmor och farfar.. eller påskmiddag och påskmiddag dom ska grilla!:D Själv börjar jag kl 12 och jobbar hela dagen idag, men det är bara på akropolis så det blir inte så jätte sent idag. Igår när jag stängde var jag så trött att jag skulle kunnat somna stående! Men det är ju inte så att jag är jätteledsen för att jobba idag, eftersom ja trivs så bra på mitt jobb och solen skiner så är jag mitt gamla vanliga possetiva jag igen! Imorgon är jag ledig iallafall och då kommer min gudmor från sthlm på besök. Så pga av det besöket så har jag en kladdkaka står i ugnen just nu.. såfort den är klar så ska ja kila iväg till stan.. Hoppas alla får en bra dag!! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0