this is the part of me that you're never ever gonna take away from me

Alltså jag vet att jag tjatar väldigt mycket om träning och hur skönt jag tycker att det är.. Och nu kommer jag tjata ännu mer, för jag älskar det verkligen!! Det känns så bra i kroppen när man tränar och man får så mycket mer energi. Och eftersom jag jobbar ganska mycket nu så har jag inte så mycket tid till att träna men då får man verkligen ta ut sig dom gångerna man väl tränar, som idag så körde jag värsta konditionspasset, först löpband med intervaller i 40 min sen crosstraining i 20 min.. haha och ni kan ju gissa om jag blev svettig.. OHH MYY!! avslutade passet med lite core. Nu ligger jag i sängen nuduschad och klar för att sova!! imorgon jobbar jag hela dagen.. niiiighty night

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0