tonight we are young

Tjena mitt bena!! Ursäkte för dålig update denna helg men förutom att jobbat som en tok har jag även festat som en tok! Japp efter mitt 16 timmar arbetspass fredag 4 timmars sömn sen 11 timmar pass så fick jag för mig att festa.. och det var inte lite häller.. efter 8 på morgonen somnade jag efter en galen efterfest och ja ni kan ju gissa hur jag mådde igår!! Snäppet före död skulle jag kalla det.. smällar man får ta! Idag har jag jobbar lunch sen så var det ju så underbart jävla fint väder så man var ju bara tvungen att sätta sig på en uteservering och bita i det sura äpplet igen!! Lite som att när man ramlat på cykeln så ska man upp så cykeln igen för att inte va rädd för det.. gör om gör rätt liksom så ikväll blir det middag med lite girls sen får vi se vart kvällen slutar.. Jag är faktiskt ledig imorgon igen så nått roligt lär de väll bli! Ha en Fin valborg alla fina vänner!!! LOVE ♡
en "liten" aw i solen efter jobbet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0