Swallowing my pride struggling to stay alive

Usch vilken jävla grå dag, jag som var duktig och tog cykeln till jobbet imorse ( läs: tog den för att jag var sen ) För att sen cykla till gymmet direkt efter jobbet. Ja men de va ju lyckat.. när ja väl kom hem så var jag alldeles dyngsur och iskall! BURR så de va bara att slänga sig i mitt andra bad för dagen.. Nu är jag svintrött men har musli i ugnen så kan inte lägga mig riktigt än.. Min musli måste jag vakta med mitt liv.. typ. Fast just nu vill jag bara kasta ut den genom fönstret och köra över den med en lastbil eller nått för brännde nyss händerna på den jävla piss plåten. AJJ SOM FAN. men så går det när man ska flytta en plåt som man nyligen tagit ut ur ugnen.. Ett hett tips till er.. testa det inte!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0