so many kids like me,
we just wanna blow up

Goddagens! Här sitter jag i min soffa och bara tar det lugnt, syrran har vart över på frukost och jag ska strax börja fixa ordning mig för jobb.. igen! Haha syrran var här på frukost idag, Madde igår och Fia och Hanna var här på middag i torsdag, märks det att jag inte vill vara själv eller? Middagen i Torsdags var iallafall ytterst trevlig, Jag bjöd på en liten italien inspererad buffe med pasta och pesto sallad kycklingspett bönor parma skinka m.m. Så kul att träffa dom också vi satt och drack vin och bara myste! efter det blev det en sväng på Royal med Cattis, hon åker till cypern och jobbar i ett halvår snart, så man måste ta varje chans man får att träffa henne!
Igår jobbade jag hela dagen.. dvs 15 timmar och idag jobbar jag nog nästan lika länge! jobbar även imorgon också, så om det är dålig uppdatering på bloggen under helgen så vet ni varför! Ne dags att duscha och bege sig.. Ha en fin helg underbara ni!:)
Hanna var snabb och hann fota maten.. inte jag, vilken bloggare jag är!
Desserten bestod av tinade hallon, mosade digestivekex och vaniljkesella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0