in a rich ( wo ) mans world

Ja jag har pengar på toan.. so what?? Haha alla som besökt min toalett under helgen har frågat exakt samma sak.. varför har du pengar på toan? Och ärligt talat så kommer jag nog ha pengarliggandes överallt i min lägenhet framöver! Mina drickpengar lägger jag oftast i bakfickan ( Ficktjuvar.. passa på! ) Och då trillar ofta pengarna ut när jag tar av mig dom, vilket i dom flesta fallen är inne på toan.. och nu har jag ändå vart duktig att lagt upp dom på handfatet, när jag bodde hemma så låg de pengar lite här och där på mitt golv!

Idag så har jag storhandlat till lägenheten.. så rubriken stämmer inte länge.. att handla är dyrt! och de svåra att handla till mig är att ja är hemma så sällen, kommer till exempel inte laga nån mat här hemma på hela veckan.. för jag jobbar varje kväll nu förutom på söndag.. och då känner jag på mig att jag ska hem och äta.. vad sägs om det mammsen?? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0