and i’m a goddamn coward, but then again so are you

Nu ligger jag här i sängen helt proppmätt! Angelica va över nu på kvällen, och vi myste till det med scones smoothie och te! Himla gott men shiit vad mätt jag blev!! Jag testade ett par nya scones idag med morötter all-bran och solroskärnor! Dom blev supergoda! får se hur dom smakar imorgon bitte.. de stod att dom här sconsen inte blir lika torra som vanliga scones blir! Annars idag så har jag fått in så gott som alla mina kläder i mina garderober här hemma och även gott på stan och handlat ännu mer saker till lägenheten... hahaha min nya dille, ljus och prynadssaker till lägenheten!:D Imorgon är det jobb igen, sen storhandla, jag behöver ju faktiskt mat också..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0