We're the people
the happy with the broken hearts

Har precis kommit hem fårn en super mysig kväll med min bästa Angelica! Vi tog en Sanna och Angelica special med en middag på grappa sen vidare mot nått ställe och dricka vidare, vi tog det dock lugnt båda två idag vilket inte händer så ofta! Men hon hade skola och jag ska ändå upp skapligt imorogn och packa allting och fixa lite mer saker inför resan.. Växla pengar bla. vilket jag glömde idag! haha smart va? Ne men jag hade as trevligt och kommer sakna.. min lilla ankis, saknar när vi jobbade tillsammans och tog det som vanligt att vi gick ut och drack efter jobbet, livet har ändrats så mycket sen förra våren och jag kan ärligt inte säga fall det är till det bättre eller sämre, man saknar mycket som det var då, eller hur det kunde ha varrt nu om jag inte åkt iväg som jag gjort. Men man får samtidigt inte glömma vilka underbara männsikor jag träffat under dom här resorna, och vilka meriter jag skaffat mig! Nu ska jag iallafall försöka sova för jag har fan mycket att göra imorgon.. Godnatt på er kära vänner och sov gott!


Idag fick det bli en deluxe pizza på grappa, brukar vanligtvis inte ta den, men idag skulle vi va spontana och ta nått utöver de vanliga:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0