i'm back

Heej nu kan jag glatt meddela att jag är tillbaka här på bloggen, och tillbaka hemma för den delen också!! och dom två har ett samband.. min dator gick sönder i norge så efter att emma åkte så var jag datorlös om man säger så, och kunde endast vara ute på internet med mobilen. Vilket också sög rätt hårt för jag fick knappt in nätverket på mobilen hemma så kunde bara sitta på cafe ole me den.. jaja nu är jag hemma iallafall med min mammas dator, ska ge mig ut nästa vecka och försöka införskaffa mig en ny. Har tänkt köpa en mac faktikst..

Så att jag är hemma igen efter 3 månader.. skönt skönt SKÖNT!! Jätte tråkigt på alla sätt att lämna norge, men jag var bland dom sista kvar, och staden var verkligen helt död nu. Men de sista veckorna gicj bra, mycket jobb vilket var bra eftersom jag nu varken hade dator eller internet hemma!

Så i fredags kväll packade vi bilen och körde hem, kom hem vid 11 - 11.30 igår och började påengång med att åka ner på stan, blev tyvär inga kläder inhandlade för vi var där i ett annnat syfte, fia skulle nämligen på maskerad så de blev mitt projekt resten av dagen. hann sova ca 1.5 timma också sen iväg att fixa henne. Hann även se hennes nya lägenhet.. svinmysig! sen skulle jag såklart också festa! Kan inte annat än sluta bra med ingen sömn natten innan, haha nemen jag var rätt lugnt faktikst oich jag hann med efterfest ovh hela paketet! kul som fan var det och verkligen underbart att träffa alla igen!! Men idag kan mansäga attjag har vart dead!! Sov igen min förlorade sömn vilket resulterade i att jag legat i sängen hela dagen.. är skönt till en viss del men nu börjar jag tröttna så what to do??


Jag och några brudar från igår.. har saknat er!! ♥


haha när ska dom här toalettbilderna ta slut??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0