I never know whats comin’ Forever fascinated



Måndag idag då, konstigt det känns jag har vart hemma i 3 dagar men ändå känns det som jag vart hemma längre, som att jag aldrig varit borta i sommras, alltid denna skumma känsla när man åker eller åker hem nånstans. Det är det jobbiga med att åka runt såhär som jag nu har gjort, kanske kommer fortsätta att göra.. omställningen från de olika ställerna. Det är många känslor och tankar som bara snurrar runt i ens huvud. Tänk att för en vecka sen var jag kvar i norge och det kändes som det var lång tid kvar att åka hem. Jag saknar sommaren väldigt mycket, alla underbara människotr som man träffat, som man inte har nån aning om fall man kommer träffa dom igen eller inte! Man säger alltid jo men klart vi kommer ses, men sen blir det ändå inte av ändå. En sak är säker ialalfall och det är att jag kommer träffa lilla emma pemma igen för hon kommer till mig nu i stlutet på veckan.

Nogpratat om det jag har bara vart hemma i 3 dagar men har redan vart på min första innebandy träning, som jag har saknat innebandyn kan jag lova och fy i hellvete vad kul det var! Men faan vad jag var otränad!! Inte spelat innebandy på över 9 månader så ni kan ju tänka er hur det såg ut! hahahaha jag dör. 

Imorgon ska ja komma igång med vanliga träningen också, något måste jag ju underhålla mig med nu när jag är hemma igen och träning är en bra sak att underhålla sig med, så imorgon börjar jag mitt nya liv igen.. (hur många gånger har jag inte sagt det) Men nu jävlar en mer motionerande sanna är påväg och jag ska börja dricka mycket vatten så jag, ähh jag vet inte vad det är bra för men det är bra:) Nu ska ja gå och lägga mig och hoppas på att jag fortfarande kan gå imorogn efter dagens träning, för imorogn är ingen vanlig dag, då ska ja träffffa min bästa anka igen!!! vad jag saknat den tjejen alltså!! PUSS OCH GODNATTT=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0