horisonten är nån annans konstruktion

wohoo nu ska ja ner på stan och hämta upp min lilla Emma!! Hon ska komma här och bo i några dagar, och vi ska leta sista minuten resa och dra först abästa vi hittar.. så nästa vecka vid den här tiden kanske jag är utomlands nu, sitter på balkongen och tar en öl.. suck on that!! Ska bli kul, har inte träffat henne på 2-3 veckor och det är ganska länge när man ändå blivit nära och bott ihop som vi gjort.. Sen får vi väll se efter solsemestern kanske vi går varandra på nerverna hähähäää! Annars idag har jag städat mitt rum, mamma och papap fik panik på det.. och såklart det måste vara städat och fint här när emma kommer!!:)


På mig har jag min nya tröjja fårn bik bok! så snyggt med öppna ryggar i think..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0