All I want to do, is to be here with you

Resfebern börjar tränga sig på, känns inte som att jag ska till turkiet på fredag redan! har aldrig bokat en resa så här tätt inpå förut! Så mycket jag måste fixa innan, men känner jag mig rätt så kommer jag skjuta upp allt till på torsdag och ha panik då! Men jag ska göra allt för att inte få det så.. hade faktiskt tänkt att börja packa lite nu ikväll, men nu blev jag så trött så jag väntar nog med det tills imorgon..

Idag  har jag skjutsat Emma till tåget iallafall, hon måst ehem till gävle och packa sen kommer hon tillbaka hit på torsdag igen, så skjutsar mami oss till västerås flygplats på fredag morgon. Jag har även varit hos Hanna och tagit en fika i hennes ( för mig ) nya lägenhet. Jätte mysig verkligen! Sen har jag även tagit mig ut på en springtur för att försöka springa bort alla helgens onyttigheter, fick nog inte bort alla men en hel del iallafall haha!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0