you can hate me but never break me

Drömde en lite jobbig dröm inatt, och det beror säkert på ett samtalsämne från igår kväll. Det är sjukt vad drömmar kan påverka, att man kan känna sig nere av någon/något som inte betyder något för en längre.. Men drömmen får ändå en att känna, och komma ihåg!

Jaja Idag sov jag faktiskt rätt länge, så fick stå över träningspasset jag tänkte gå på idag på dan.. men jag har ialalfall varit på stan med mamma. Fixat med lite småsaker, och införskaffade mig även nya böcker.. Jag är inne i en bokperiod just nu.. eller har vart det ett tag, men det svåra är att hitta böcker som man gillar. jag är väldigt tjejig bokmässigt, så alla kärleks/tjej böcker är ett säkert kort för mig.. Nu köpte jag några böcker som är förlagan till vampyr serien true blood. Har aldrig fastnat vid serien men nu får vi se fall böclerna får mig att ändra mig.. Plus en bok av Sophie Kinsella, en författare jag läst många böcker av..


True blood böckerna fanns änsålänge 5..


Resten av min boksamling.. kan i stort sett rekomendera alla dom här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0