dont let me bring you back to the start

Huuh helgen har varit toppen!! om man bortser från kylan!! så jävla svinkallt alltså.. Men i fredags var min dag fullspäckad, kom hem var tvungen att leta upp en gammal telefon jag kunde använta ( just nu har jag en gammal samsung för typ 299 kr!! ) sen ner på stan och fixa och dona inför kvällen! Var hos frisören och färgade bort min oändliga utväxt bla. Sen var det bara hem och börja fixa inför kvällen partay!!! Jag vill passa på att tacka min familj jätte jätte mycket som hjälpt mig med alltig fixat mat och allt, även Emma som hjälpte till!!♥ utan er skulle de inte gått.. Släken var här på mat först sen kom girlsen och festen var i full gång!! sen blev det utgång! Även här vill jag tack för en toppen kväll!:)

Dagen igår var vi rätt sega, dels efter resan hem och dels efter partynatten så vi gjorde inte ett skit om man säger så. På kvällen åkte vi hem till syrran och hafe spelkväll, himla mysigt faktiskt och framför allt skönt med en lignt kväll! Vi spleade alias och fyfan vad kul det var!  "staffan var en .....! STALLEDRÄNG ett av orden STALLE!!!!!! " " när man boxas och slåss och så slår man den ena så den får en KNOCK DOWN, nej annat ord KNOCKIS!! " ja jag vet inte allt konstigt som sas!!  sen åkte vi hem och sov tidigt och nu ska ja snart ta att skjutsa emma till tåget...









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0