sometimes it lasts in love,
but sometimes it hurts instead

Sämst morgon först blir väckt av mamma 10 i 7!!!!!! bara för att jag skulle gå upp i tid för att jag skulle behöva skrapa bilen, pallrar mig upp möts av en bil som behöver skrapas sätter mig i en iskall bil och åker mot tandläkaren, väl där är ja typ took förtidigt och tänker att jag kan gå in på hemköp sålänge men ne det öppnar inte först 8 så ja får gå in ocg vänta, när jag väl kommer in så är jag där i ca 7 min han säger att tändera ser bra ut och jag får gå.. så till vilken nytta var jag där? Fick veta attt tänderna mådde bra, det skulle jag kunna säga sjäv så slapp ja gå upp så jävla tidigt... Nu ska ja iallafall försöka träna bort min träningsverk.. hadeeee




trött tjej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0