october love

















Dagar som denna kan man inte annat än att älska hösten!:) Idag känner jag mig verkligen glad, det var länge sen jag kände såhär.. Jag har feta träningsverken, men det skiter jag i! för idag är en bra dag då jag bara ska vara glad! För idag ska ja träffa Pine som jag inte träffat på evigheter, har öven en liten present till henne för hon fyllde igår.. hihi Sen ska ja till forever och köra ett box pass med Linnea!! Wohoo är så taggat!! Har kört ki box på friskis förut och det var superkul så hoppas det här är nått liknande.. Först och främst tänkte jag börja med ett bad faktiskt för jag är allt lite kall efter promenaden!! Ha en fin dag kära ni!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0