Nail stickers



Jag hakade på trenden med nail stickers, det är som det låter klisterlappar typ som man klistrar på nageln. Resultatet för mig blev inte så mycket att hurra för, eftersom ja satte på dom under lite halv stress, med en alldeles för dålig sax, men med mer tid, kanske nån annans hjälp och en liten smidig sax kan de nog bli riktigt snyggt.. jag gillar den riktiga silverfärgen nahlarna får som inte ett vanligt nagellack kan ge!

Nu har jag äntligen gått och lagt mig och kommer nog somna skönt här i sängen.. Jag vill tacka min kära syster så mycket för helgen och för att jag fått crasha hennes place.. Johan får gärna åka bort fer helger så ja kan titta in.. Vill även tacka Linus för middagen igår!! PUSS OCH GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0