let me love you, let me be around

Åh herregud vad jag är mätt!! och sagtan i gatan vad det är kallt ute nu, vinterjacka nästa? Jag har iallafall haft en myskväll hos min kära syster, därav mättheten. Hon ska alltid feeda mig med massa god mat! Idags bjöds det på hemmagjord hamburgare och potatis i ugn, vilken gourmet måltid!! Sen som grädden på moset hade jag köpt med naturgodis!! kan inte dom torkade jordgubbarna med yougurt vara bland det godaste som finns? Sen kollade vi på vi hade iallafall tur med vädret igen! uppföljaren av den gamla klassikern som jag tyvärr inte minns så mycket av, typ bara en morfar som satt med en blomma och en familj som var helt kaos! 2an var rolig iallafall, kanske ska ta att se på ettan nångång snart också då? tack tack tack för ikväll!!

Imorgon blir det innebandydag för mig.. wohoo som jag längtat efter att gå och kolla på massa matcher! Hoppas ni haft en bra fredag antingen hemma i soffan eller ute i dimmmman!! själv ska ja gå och fixa nått att drivka för jag har ett p piller sitter i halsen.. sen sova!  Peace


Mummmmmmsssss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0