if you still talk about it
you still care about it

Usch idag har jag känt mig riktigt hängig. Vaknade upp imorse och var fortfarande döötrött och huvudet kändes som det vägde ett ton och så kände jag mig snurrig, så jag gick upp och åt frukost men sen gick jag faktiskt och la mig igen. Hade planerat att jag skulle vara på gymmet vid 11 men jag var så trött så ja åkte inte dit först efter 12 och fick då korta ner mitt pass eftersom ja inte hade hela värden på mig, väl där så kom jag väll igång, kändes bra förutom att benen kändes som degklumpar men det gör dom ju ibland. Sen nu har jag vart på ett personalmöte och nu är ja hemma är och lika slut igen.. Måste ha nånting som ligger i kroppen och jäklas med mig annar vet jag inte vad det kan vara? Dricker för lite kanske?

Sitter här med en kopp kaffe nu iallafall och ska försöka bli piggare sen ska ja försöka ta ett bad innan pappa kommer hem också (annars blir han sur att jag har badkaret) sen ikväll ska ja bjuda ut mamma, pappa och fia på mat. Det är som ett tack för hjälpen för all hjälp när jag fyllde.. Dom fixade ju verkligen alltinf, och jag ingenting.. Först hade jag tänkt bjuda dom på tre rätter hemma, men eftersom ja ska börja jobba nästa vecka så vill ja hinna äta på resturangen innan jag börjar så ja ser lite hur dom jobbar.. så ja passade på att ta 2 flugor i en smäll!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0