i hela mitt liv har jag väntat

Usch och fy vilken ruskig och kall dag det är idag, En riktigt jävla höstdag alltså! Eller en riktig jävla höstdag som håller på att övergå i vinter rättare sagt. Blåser som fan regnet hänger i luften det är riktigt kallt och hela världen är typ grå! ifs så är ju inte löven grå men.. allt känns grått och tråkigt!!

Kvällen igår på ming var iallafall supertrevlig!! ikväll får jag se vad jag gör.. kanske åker till syrran för en promenad, ett träningspass till på forever eller ska man slå på stort och köra innebandy ikväll kanske?? Det återstår att se nu fryser jag som fan så ja måste värma upp mig på något sättt en stor kopp te kanske hjälper!! PUSS PUSS


En bild från en lite finare höstdag än denna.. tagen för cirkus 4 år sedan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0