Gameday

Hola mi amigos!! Ni kan aldrig gissa vad jag har gjort idag... SPELAT MATCH!!! hur kommer det sig kanske ni tänker, jo för dom hade dåligt med folk så jag tänkte äh men jag kan väll ställa upp!! Men a nja lite förhastade beslut där kanske, med tanke på att jag inte rört en innabndy boll sen min sista match i början av december förutom träningen jag var på för 2 veckor sen då vi körde småmål och min kondition är inte häller riktigt på topp så gick det allt annat förutom bra! jag rent utsagt sög.. så nu pratar vi inte mer om det.. annars då? jo jag skjutsade emma till tåget idag på förmiddagen sen har jag inte gjort så mycket annat, nu är jag bajstrött och har redan lagt mig, så godnatt på er och hoppas ni haft en toppen helg=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0